“Xarici biznes nümayəndələri” rubrikasının növbəti qonağı Emin Ağalarovdur. Crocus Group adlı Rusiyanın ən iri developer şirkətlərindən birinin vitse-prezidentidir.

Rəhbərlik etdiyi layihələr:

  • Crocus City Mall
  • Konsert salonları Crocus City Hall və Vegas City Hall
  • Vegas alış-veriş və əyləncə kompleksləri şəbəkəsi
  • Restoran xətti Crocus Group-un restoranları: Nobu, Zafferano, Sahil evi, Edoko, Rose Bar, Forte Bello, Backstage, “У дяди Макса” (Maksim Fadeev ilə birlikdə 2016-cı ildə açılmışdır)
  • Pərakəndə istiqamət Crocus Fashion Retail (tək markalı butiklər Sergio Rossi, Casadei, Le Silla, Alberto Guardiani, Artioli, Santoni, Cesare Paciotti, John Varvatos, Ravazzolo, Tardini, üç Crocus Stock butiki, Crocus Atelier Couture atelyesi)
  • İnkişaf layihəsi Sea Breeze Resort (Azərbaycan, Nardaran); Mayak Residense layihəsi (premium daşınmaz əmlak)
  • Crocus City Okeanarium
  • Crocus Fitness – mükafatlı fitness klubları şəbəkəsi; Unikal modul məkan BOX CITY
  • Ağalarov Mülkiyyəti
  • Crocus Media: Crocus istehsalı, ev kanalınız, Crocus TV
  • JARA markası: JARA TV kanalı, JARA FM radio stansiyası, Zhara Music musiqi etiketi (Bəxtiyar Əliyevlə – Bahh Tee); “HEAT” jurnalı, “Charge HEAT” enerji içkisi, möhtəşəm tədbirlər “HEAT mübarizə şousu”, illik “Ən isti Yeni il” tədbiri (Krokus City-də), “ЖАРА” beynəlxalq musiqi festivalı, “ЖАРА Music Awards” musiqi mükafatı

Siz nədən başladınız?

– “Mall”-da mağazaların əksəriyyətini biz əvvəlcə özümüz açırdıq – asan deyildi. Yalnız bir dənə brend gətirmək üçün böyük bir iş görmək lazımdır: sahiblərlə görüşmək, qarşılıqlı sərfəli şərtlər haqqında razılaşmaq, kolleksiyanı seçmək, personalı tapmaq, onu öyrətmək, reklam kampaniyasını buraxmaq. Amma biz “Crocus City Mall”-un ilk iki il ərzində 50 fərqli brend butiklərini açdıq.

Onları necə seçirdiniz? Sizin şəxsən xoşunuza gələn brendlər idi?

– Həmin vaxtda məni yalnız kommersiya tərəfi maraqlandırırdı. Biz Chloe, Celine, Lanvin kimi markaları gətirdik, mənim fikrimcə trenddə idilər və Moskvada tapılmırdılar. Bu markaların ardınca “Crocus”-a bu markalara loyal auditoriya gəldi.

Sadaladığınız markaların distribusiyası ilə bu gün Mercury məşğul olur?

– Nə vaxt ki, Mercury “Crocus”da inkişaf etməyə başladı, mən onlara brendləri satdım, hansılar ki, onları eksklüziv hüquq əsasında maraqlandırırdı. Əvəzində onlar bizdə bir neçə mağazalar açdılar.

Xarici tərəfdaşları MDAY (МКАД) yaxınlığında bir ticarət mərkəzində mağazalar açmaq lazım olduğuna inandırmaq çətin idi?

– Bəli. Tez-tez eşidirdim: əvvəlcə butikimizi mərkəzdə açın və yalnız bundan sonra “Mall”-a gələcəyik. Buna görə bəzən eyni anda iki butik açmalı idim. Bəzi hallarda bizdən belə bir təklif gəlirdi. Məsələn, Prada Stoleshnikov döngəsində “Crocus” binasını icarəyə götürmək istədi. Dedim ki, “Crocus City Mall”-da Prada və Miu Miu üçün bənzər bir yer götürsələr, bu mümkündür və onları stimullaşdırmaq üçün, icarəyə verilən kvadrat metrin ölçüsünün endirim ölçüsü ilə müqayisədə eyni olacağına söz verdim. Beləliklə, 500 kvadrat metrlik tam hüquqlu bir butikin açılması üçün Prada 50% kirayə endirimi aldı. Nəticədə bizə rəqiblərini kirayəçi kimi cəlb etməyə kömək etdi: Chanel, Louis Vuitton. Bu gün “Crocus City Mall” ən uğurlu layihəmizdir.

Bu nəyə əsaslanıb?

– Kirayənin hər kvadrat metri üçün ödəniş məbləğinə. “Crocus City Mall” Vegas alış-veriş mərkəzlərindən iki qat daha uğurludur, hansılarını ki hər ay bir milyona yaxın adam ziyarət edir, “Mall”a insan davamiyyəti isə 200-250 mindir. Ancaq burada orta qəbz 10 qat yuxarıdır. Məsələn, “Crocus”-dakı Chanel butiki, dünyada bütün marka butikləri ilə müqayisədə kvadrat metrə görə ən yüksək satış nəticəsini göstərdi – 210.000 Avro. Bu, hər şeyi doğru etdiyimizi göstərir. “Crocus City Mall” üzərində 15 illik işim – indiyə qədər etdiyim ən ağır layihədir. Əgər mənə bu yolu yenidən keçməyi təklif etsəydilər, onda mən imtina edərdim.

Hansı biznes daha tez inkşaf edir pərakəndə və ya restoran biznesi?

– Birmənalı şəkildə restoran biznesi. Üç il bundan əvvəl, rublun məzənnəsi aşağı düşəndə, biz icarə haqqında demək olar ki, biznesin yarısını itirdik – gəlirlərimiz iki dəfə azaldı. Eyni zamanda, butiklər kursa görə çox itirsə də, restoranın gəliri eyni səviyyədə qaldı. Onda mən restoranların inkişafına diqqət yetirmək qərarına gəldim. O vaxtdan bəri 25-ə yaxın restoran açdım, butiklər isə cəmi üç ədəddir.

Əgər əvvəlcə brendlərinin kommersiya potensialına əsaslanaraq Crocus-da butiklər açırdınızsa, indi nəyə əsasən bunu edirsiniz?

– İndi şəxsən özüm bəyəndiklərimi açırıq: Vegas-da G-Star RAW, “Mall”-da John Varvatos. Gözlənilmədən John Varvatos, bizim kolleksiyamızda olan ən uğurlu dəbli brendimiz oldu. Tezliklə mərkəzdə yeni bir butik açılacaq.